Taidan poistaa Blogilistan tiedoista merkinnän tästä blogin tauosta. Ei tämä taukoilu onnistu. Kielletty hedelmä -syndrooma, vaikka sellaista tuskin on olemassakaan...Mutta sen mie voin puolustuksekseni sanoa, että bloggailuni rajoittuu työaikaan, sillä en mie voi täällä töissä ollessa graduun keskittyä.

Olen siis nytkin töissä. Meillä on näin hiljaisena low seasonina talo taas täynnä ja porukkaa on jos jonkinlaista: hääporukka, Ranskan Porsche-klubiporukka ja sitten vielä joku perheporukka. Sain tänä aamuna migreenin, kun tarjoilin Porsche-klubilaisille aamupalaa. Kyllä osaa rikkaat olla kuspäitä!!!! Onneksi olin sen verran juuri sängystä noussut, huonosti nukkunut ja muutenkin pahalla päällä, että palauttelin muutamia munanjatkeentarvitsijoita oikein kunnolla. Pärkkele, näytän ehkä nuorelta ja köyhältä itäeurooppalaiselta, mutta miulle ei silti tarvitse puhua kuin koiralle. Tai paskakasalle. Koirallekin puhutaan paremmin - tai ainakin mie puhun. Siinä samoissa raivareissa hoidin ihan vain avuliaisuuttani yhden mukavan saksalaisnaisen kommunikointiongelmat erään kuljetusfirman kanssa, jonka piti toimittaa hänen ostamansa yhteensä 500 euron arvoiset viinipullonsa täältä Saksaan. Monen puhelinsoiton ja tiukan närkästyneiden kommenttieni jälkeen löytyi viimeinkin henkilö, joka tiesi mistä oli kysymys ja mitä niille pulloille piti tehdä. Puolenpäivän aikaan olin kypsää kamaa migreineni ja menin kotiin, otin yhden Relpax-napin ja sen vaikutusta odotellessa katsoin eiliset Desperate Housewivesin jaksot.

Tänään olen lähinnä vain pähkäillyt gradua ja ahdistunut. Miulla ei ole enää "toimivaa" teoriaa ja nyt pitäisi löytää uusi. Älkää kysykö...! Pakko ilmeisesti meilata Harmaahapselle eli proffalle...

Mutta mutta. Olen mie tänään nauranutkin. Ja paljonkin. Eilen löysin aivan ylihauskan blogin, jolle olen nyt nauranut vedet silmissä. Tyttö sinä olet rätti on ehdottoman viihdyttävää ja saa hyvälle tuulelle. Suosittelen!